Snurriga jag fikar och övningskör

Efter körlektionen idag så kände jag, ja inte panik, men att allt måste rulla på lite snabbare och jag måste träna mer. Så nu ska jag gå en handledarkurs till helgen och hoppas på att jag kan låna systers sambo att träningsköra med tills min sambo också har gått den kursen. 
 
Gick en sväng inom apoteket så jag kunde (trodde jag) hämta ut mer smärtstillande medicin till hunden men nej, receptet fanns inte. Ok, tänkte jag, får ringa och kolla med veterinären igen då. Går ut därifrån och då slår det mig. Jag hade ju fått det receptet hemskickat! Usch, ibland blir jag riktigt trött på min vimsiga hjärna.
Ska man verkligen vara så här glömsk?
 
Fick även sitta och ringa ca 100 samtal känns det som till höger och vänster får att få klarhet i en del frågor.
 
Blev även en spontanfika med några gamla tjejkompisar. Ena kompisen som är gravid var så där gravid vacker som en del blir med en nätt och fin liten bula på magen. Mysigt då:) Nästan så man blir lite sugen men faktum är att en annan inte blir vacker utan som en stor groteskt vaggande michelingubbe...Haha...
 
Ett stort plus idag också är att småtjejerna faktiskt har varit riktigt goda vänner. Inte alls lika mycket bråk och skrik mellan dom. Härligt, man får lite mer energi då:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0