Vardagspussel

 
Efter en intensiv dag på jobbet var det bara att rusa hem för att hämta barn på dagis, fixa mat, dammsuga, diska,  ta hand om alla djuren, lekstund i lekparken och sen hem till syster yster på lite kvällsfika. Dagarna rusar iväg snabbt nu men vad härligt det är. Imorgon efter jobbet ska jag försöka köpa nya vinterkläder och skor till kidsen, kylan kom så snabbt nu så jag har inte riktigt hunnit med känns det som. 
Har bara inte bestämt mig än om det ska bli Reima overall eller Fix till barnen. Älskar Reiman och tycker den är riktigt bra men ja, ja jag vet inte. Får se imorgon vad det blir.
 
Nu ska jag ta och fixa iordning det sista och sen äntligen sängen:) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0