Fest och sjuka barn

 
I lördags var jag, syster yster, M och M ute och festade. Vi dansade, pratade skit och hade kul. Jag lyckades bli väldigt full och mådde som jag förtjänade söndag morgon. Haha...men det var det värt. 
 
Annars så har båda småtjejerna varit sjuka så vi har tagit det lugnt och försökt fördriva tiden med lite pyssel istället. Så dom har fått testa på att väva och göra garnbollar men lilltjejen hade inte riktigt tålamodet för det än:) Får nog bli att dra igång ett målarprojekt med tjejerna imorgon för även om de fortfarande är lite sjuka så har de enormt mycket energi ändå. Jag har tagit personligt rekord i förkylning - 3 veckor och fortfarande är den inte borta. Någon som har en dunderkur som hjälper bra? 
 
Nej, dags att sova och hoppas på att vi alla är piggare imorgon. Natti


Kommentarer
Mirja

Det var kul att festa men bästa gång skippar jag drinkarna, hehe :)
Hoppas ni blir bättre snart!

Svar: Jag håller med! Nästa gång är det bara viiin:)
Nilah

2013-09-24 @ 12:28:45
URL: http://mirjaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0