Grejat och letat

Idag har vi grejat och sölat hela dagen lång jag och tjejerna. Har letat efter en speciell fotoram som jag äntligen tänkte inviga. Självklart så hittade jag den inte så det är nog bara att inse att den ligger i det överfulla hemska förrådet. Hua...tycker inte att vi har så mycket saker egentligen men sen småtjejerna kom känns det som en explosion av saker. Fast det är klart, jag kan ju inte enbart skylla på dom:) Men en rejäl rensning är ett måste! 
Och så vill jag hitta den där fotoramen:)
 


Kommentarer
Tess

Skulle behöva rensa vårt förråd också :-) Sätter man väl igång så brukar det gå an, men det är just att sätta igång som är det svåra ;-)

Svar: Ja tänkt att det ska vara så svårt när man ändå vet vad skönt det känns efteråt...
Nilah

2013-09-25 @ 15:28:48
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0