Lugna söndagen

 
Just nu säger kroppen min att den är på god väg att bli sjuk. Ni vet, halsen ömmar, huvudet känns varmt och luddigt och hela kroppen värker. Ingen bra tajming....Första jobbdagen imorgon och nej, nej, nej - kan absolut inte bli sjuk nu. Så nu hoppas jag på att det hjälper med en god natts sömn. 
 
Annars så har det varit en lugn dag. Jag och småtjejerna har mest varit ute och lekt med grannbarnen. Lilltjejen börjar att  bli lite förkyld men hoppas att det är borta lika snabbt som det kom. 
 
Var på handledarekursen nu på kvällen och tjejerna hade det roligt under tiden med deras farmor och kusin eftersom sambon hade första jobbdagen idag. Allt ska komma på samma gång men samtidigt är det skönt med våra förändringar som kommer nu.
 
Nej, nu hoppas jag på att skönhetssömnen gör sitt. Nattinatt!


Kommentarer
Tess

Krya på er!

Svar: Tack så mycket:)
Nilah

2013-09-01 @ 23:22:48
URL: http://highlandertess.blogg.se
Mirja

Lycka till på jobbet idag :)

2013-09-02 @ 09:21:40
URL: http://mirjaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0