Snurriga jag

Snurrig - ja det är ett ord som kan beskriva mig det...
 
Tänkte göra som många andra och börja blogga. Så jag går in här för att starta en blogg och villken besvikelse, "mitt" namn var upptaget! Neeej! Efter några sekunder så upptäcker jag att det var ju JAG som redan hade startat en blogg här men redan glömt det....Haha...så kan det gå. Någon som har tips som gör underverk mot glömska?
 
Är inne i en riktig pysslar anda nu. Vill bara skapa och förändra. Möblerade om lite i köket och har just målat om en byrå som även den ska stå i köket. Fick även tag på en ny byrå som ska stå i hallen samt lite nya blommor. Härligt!
 
Annars så har jag mest bakat de sista dagarna. Pitabröd, matbröd, fullkornsskorpor och kalljästa bullar. Apropå snurrig och glömsk så kan jag ju erkänna att jag glömde ägget i bulldegen men det gick bra ändå som tur va.Samt även testat att göra kiwimarmelad, nektarinsylt samt nektarin-päronsylt. Blev jättegott och är toppen att ta lite på havregrynsgröten. 
 
Måste lära mig lite om hur allt fungerar med bloggen så man kan visa lite bilder ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0