Mârten och träningsvärk

Hela helgen har bestått av kålsoppa, godisremmar, sockervadd, karuseller, folk överallt och vimmel med lite vin inblandat.
En äkta mârten med andra ord:) 
Favoritkarusellen i år var definitivt "Larven" eller "Äppelmasken" som den nu kanske heter. Den tyckte båda tjejerna var toppen. Stortjejen följde även med mig i virvelvinden en gång men den var lite för häftig för hennes smak än,
lilla sötnosen:)
 
Annars idag så har jag faktiskt träningsvärk. Hihi, skyller helt och hållet på mina grannar Mirja och Tess! 
Nejdå...men igårkväll fick jag så dåligt samvete efter allt gotteri under helgen och så visste jag att de hade varit hurtiga och sprungit en sväng så då fick det bli en premiärtur för mig. Gillar inte att springa men det kändes helt ok ändå och kände mig riktigt pigg när jag kom hem. Så inte trodde jag att det skulle kännas något idag.
Men tji fick jag! Haha..
 


Kommentarer
Tess

Äppelmasken var Connors favorit också :-) Jaså, du var ute och sprang? Vad kul! Men trist med träningsvärk.

2013-10-07 @ 23:04:40
URL: http://highlandertess.blogg.se
Mirja

Vad bra att du kommit igång för då kan du följa med mig ut och springa nån dag under veckan :)

2013-10-08 @ 07:18:40
URL: http://mirjaa.blogg.se
Nilah

Tess & Mirja
Ja nu får vi ge oss ut i skogen någon dag:)

2013-10-08 @ 20:39:46
URL: http://nilah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0