Dagarna rusar iväg

 
Dagarna har rusat förbi och jag har totalt glömt bort bloggen, så för min egen skull får det bli en snabbresume'   sen det senaste inlägget :)
 
Hmm...får se. Gamla tjejgänget träffades och det var pladder på hög nivå. En sån där tjejträff som ger en lite extra energi för det är så kul. Vi började även diskutera nästa utlandsresa och Island dök upp som förslag. Det vore en häftig upplevelse:) Islandshästar, bada i heta källor, valskådning, nattlivet i Reykavik och mycket annat. Men blir det som vi tänkt blir det en resa dit nästa år. 
 
Jag och en kompis var även och shoppade loss när konsthantverk hade en liten utförsäljning här i stan. Julafton för vuxna! Haha! Nej men jag älskar de där grejerna, så himla mycket fina saker. Tur i oturen att det kostar en del för annars skulle det lätt bli alldeles för mycket därifrån. Sen avslutade vi det med en fika och småprat.
 
Annars så har det varit ganska lugnt. Promenader med vovven och utelek med barnen.  Förkylningen har varit seg och i och med omställningen med att börja jobba igen har jag inte orkat så mycket. Nu äntligen känns det som att förkylningen börjar släppa så jag hoppas det fortsätter så. Jag och sambon har gått om varandra mycket samt att vi har haft inskolningen för Lilltjejen under veckan så jag har inte hunnit övningsköra. Lite stressad över det men nu har sambon gått handledarkursen så jag hoppas det inte tar lång tid innan jag kan börja köra med honom. Undrar hur det kommer att gå, vänner eller värsta ovänner. Haha... Spännande!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Ja, det gäller att hitta "rätt" person att övningsköra med :-) Jag testade lite olika, eftersom man inte behövde gå handledarkurs då jag övningskörde. Var helt omöjligt med en del :-) Huvudsaken är att den man kör med är lugn och tydlig och säger till i god tid om saker. Det hände någon gång att jag fick höra precis samtidigt som jag passerade en väg: "Jaha, du skulle in där egentligen.." Uhm... :-S

Svar: Ja Ibland kan det ju bli väldigt tokigt:)
Nilah

2013-09-16 @ 12:58:49
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0