Städmani och playtime

Ledig idag och tack och lov så drabbades jag av städmani. Vilket verkligen behövdes. Det är ju helt otroligt vilken översvämning av grejer och grus det blir om man slarvar i några dagar. Barn och hund i all ära men de är alla fenomenala på att stöka till. Man slipper inte undan, dammsugaren och skurtrasan måste bli ens bästa vänner. Ett inköp som jag ångrar är definitivt ryamattan. Hur kunde man vara så obotligt dum? Stor och tung är den och helt omöjligt att få helt ren. Så nu är jag på matt jakt för den ska bort!
 
När sambon kom hem hann jag övningsköra lite innan jag och barnen åkte hem till A så barnen fick leka och vi babbla. Min huslängtan blir ju inte mindre när man är hemma hos henne. Huset är underbart - jag älskar det! 
 
 


Kommentarer
Tess

Vi har en plastmatta under soffbordet då jag tröttnade på allt spill. Lättare att torka av en sådan matta :-)

2013-10-08 @ 23:04:34
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0