Temys med kompisarna

 
Hade myskväll med A och S förut. Gamla barndomsvänner. Var så skönt att bara sitta ner och prata efter den här ganska stressiga och slitsamma dagen. Var riktigt mör i kroppen efter jobbet idag. Sen blev ju inte saken bättre av att jag hann få ca 3,5 timmars sömn inatt så nu är det  jag som ska gå och lägga mig och hoppas på att tjejerna tar sovmorgon till morgonen:) 
 
Övningskörde med sambon också. Funkade jättebra men hann inte köra så länge innan Stortjejen blev trött och höll på att somna i bilen. Så då blev det snabbt hem istället. Får köra mer en annan dag istället.
 
Nattinatt!
 
Ps. Jag vill verkligen ha ett hus nu! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0