Körlektion 2 och nya glasögon

Nu har jag varit och övningskört igen. Denna gången krånglade det lite mer men då lär man sig ju;) Vill så gääärna ha körkort nu. Lustigt! Har aldrig känt det behovet tidigare men nu vill jag ha det. Men kanske att jag borde ordna så att jag kan köra lite privat också.
 
Tog även en sväng inom Synsam. Har ju pajat mina glasögon och är så glad över att jag hade försäkring på dom för att lägga ytterligare 8000:- på ett par nya nu är inget som lockar. Tycker det är jättesvårt att hitta ett par snygga bågar som passar mig, alla är ju så stora i modellen nu och det funkar inte på mig. Men jag lånade hem några för att prova så får vi se.
 
Nej, nu är det dags att ta en promenad med vovven.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

nilah.blogg.se

Tankar, funderingar och livet i allmänhet. Lite om allt och inget och mycket där emellan. Välkomna!

RSS 2.0